Hviezdica-návod

26. července 2009 v 14:49 | vera714 |  Korálkové návody

(preklad je zo stareho czechbeadwork)

Materiál :
- Rokajl 11/0, který se bude značit "(a)"
- Rokajl 15/0, který se bude značit "(b)"
- Jeden dřevěný 10mm korálek (pomalujte ho dle barvy vámi použitého rokajlu)

1.)
Navlékneme 5 rokajlů 11/0 (a) a provlékneme prvním navléknutým. (šijeme jen jedním koncem!)
2.)
Navlékneme jeden (a) mezi každý (a) v první řadě (peyote). Vyjdeme prvním navléknutým v druhé (této) řadě.
3.)
Navlékneme dva (a) mezi každý (a) z předchozí řady a vycházíme z prvního navlečeného v této řadě.
4.)
Navlékneme dva (a) a provlékneme druhým (a) v předchozí řadě. Potom vložíme 1 rokajl 15/0 (b) a provlékneme třetím (a) v předchozí řadě. Pokračujeme kolem dokola. Vycházíme u prvního (a) položeného v této řadě.
5.)
Navlékneme si 2 (a) a provlékneme druhým (a) v předchozí řadě. Potom vložíme 1 (b) a provlékneme skrz (b) v předchozí řadě. A nakonec navlékneme 1 (b) a přejdeme k následujícímu (a). Pokračujeme kolem dokola a vyjdeme u prvního položeného v této řadě.
6.)
Tímto způsobem pokračujeme ještě dvě řady.
7.)
Uděláme poslední řadu, ale dáváme místo dvou (a) jen jeden (a) k vrcholkům odvětví hvězdice.
Zopakujte kroky 1 až 7.
8.)
Spojíme dvě strany s vloženým dřevěným korálkem.

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Markéta....twoje SBéé Markéta....twoje SBéé | Web | 26. července 2009 v 17:03 | Reagovat

jo, jo podle tohoto návodu jsem ji taky udělala

2 vera714 vera714 | Web | 26. července 2009 v 18:22 | Reagovat

myslela som si.....:D

3 meslicka meslicka | Web | 27. července 2009 v 14:08 | Reagovat

kwásný návod,ale asi bych ho jentak nepochopila xD možná časem :-)

4 Ewik Ewik | Web | 27. července 2009 v 21:19 | Reagovat

Návod mám uložený z nového forum-czechbeadwork, ale nemám odvahu se do něj pustit. Je to moc složité, pro někoho kdo skoro z korálků nešije?

5 vera714 vera714 | Web | 28. července 2009 v 8:21 | Reagovat

meslicka no mozno by si to pochopila ale zalezi ci vies peyote steh a ako dlho sijes s koralok
ewik:nejde o toho ako casto sijes ale ci ti to ide a to je dolezite. Ja ked som zacianala s koralkami tak som mala knihu ktora bola dost zamerana na sitie a bol tam vysvetleny peyote steh do kruhu a to mi dost pomohlo ked som robila hviezdu

ak sa hociktora z vas pusti robit hviezdu tak vam budem drzat palce :D

6 Ewik Ewik | Web | 29. července 2009 v 17:00 | Reagovat

No ja moc z korálků nešiju, ale chci se to naučit.... ale třeba na to přijdu... xD

7 Bára-SB Bára-SB | Web | 2. srpna 2009 v 12:18 | Reagovat

Nevadí když si ten návod dam na blog?

8 vera714 vera714 | Web | 4. srpna 2009 v 12:08 | Reagovat

Bára:jasné že nevadí

9 danky danky | 26. srpna 2013 v 18:06 | Reagovat

mne sa to zda :-? moc cudne a navise sa mi nepaci ze to hned po slovensky

10 danky danky | 26. srpna 2013 v 18:06 | Reagovat

mne sa to zda :-? moc cudne a navise sa mi nepaci ze to hned po slovensky